Výmena a vrátenie tovaru
Výmena tovaru
Na výmenu tovaru máte 30 dní od prevzatia zásielky.
Tovar zakúpený v e-shope Lesk Star nám zašlite spolu s dokladom o kúpe a vyplneným sprievodným dokumentom v poistenej listovej zásielke poštou na adresu:
Lesk Star, s.r.o.
Pezinská 13
901 01 Malacky
Sprievodný dokument na stiahnutie tu
Výmeny zaslané na uvedenú adresu vybavujeme do 10 pracovných dní.
Nezodpovedáme za nedoručenie zásielky a tiež za nevyzdvihnutie zásielky z dôvodu nedoručenia oznamu o uloženej zásielke. V prípade, že zistíte že je zásielka uložená na pošte, nás prosím čo najskôr kontaktujte s pripraveným podacím číslom zásielky.
Výnimku z možnosti odstúpenia od zmluvy tvorí tovar osobitne určený pre jedného spotrebiteľa. Môže ísť napríklad o šperky, ktoré sa nejakým spôsobom upravujú pre zákazníka – napríklad gravírovaním, úpravou štandardnej veľkosti, šírky a pod. Takýto tovar je jasne určený len pre konkrétneho zákazníka a preto ho zákazník nemôže vymeniť.
V prípade výmeny akciového tovaru po skončení akcie, zákazníkovi zaniká nárok na zľavu.
Vrátenie tovaru
Vrátenie tovaru je možné do 14 dní od prevzatia zásielky.
Vrátenie tovaru si môžete nárokovať prostredníctvom odoslania tovaru spolu s dokladom o kúpe a vyplneným sprievodným dokumentom späť na našu adresu. Tovar zašlite v poistenej listovej zásielke poštou na vyššie uvedenú adresu, spolu so sprievodným listom, kde uvediete aj vaše číslo účtu. Ak bola objednávka hradená online platobnou kartou, tak je možné peniaze vrátiť len priamo na účet platiteľa.
V prípade akcií viazaných na nákup viacerých šperkov (akcia 3 + 1 zadarmo, 1 + 1 za polovicu atď) je možné, v prípade záujmu o vrátenie tovaru, vrátiť iba kompletnú objednávku.
Pri vrátení časti objednávky, bude zľava prepočítaná na tovar, ktorý v objednávke po vrátení zostane. Zároveň platí, že ak suma po vrátení klesne pod 49€ vrátená suma bude znížená o sumu za doručenie (pri objednávkach do 49€ je účtovaná suma za doručenie vo výške 3,90€).
Podľa § 10 ods. 4 zákona č. 102/2014 Z.z. spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. Zákazník má právo po prevzatí tovaru v rámci lehoty na odstúpenie od zmluvy tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom, ako je to obvyklé pri nákupe v klasickej kamennej predajni, t.j. odskúšať tovar tak, aby zistil základné vlastnosti a funkčnosť tovaru. Pokiaľ opotrebenie tovaru presahuje známky štandardného odskúšania tovaru, resp. nesie známky nosenia, či poškodenia, môže predajca znížiť sumu na vrátenie za tento tovar.
Výnimku z možnosti odstúpenia od zmluvy tvorí tovar osobitne určený pre jedného spotrebiteľa. Môže ísť napríklad o šperky, ktoré sa nejakým spôsobom upravujú pre zákazníka – napríklad gravírovaním, úpravou štandardnej veľkosti, šírky a pod. Takýto tovar je jasne určený len pre konkrétneho zákazníka a preto ho zákazník nemôže vrátiť.
Objednávku s osobným odberom plateným priamo na predajni je možné vrátiť iba v predajni, kde ste si ju vyzdvihli. Pred vrátením je potrebné nás vopred kontaktovať na e-mailovej adrese: leskstar@gmail.com a uviesť číslo objednávky.
Kupujúci zodpovedá za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru. V prípade doručenia poškodeného, používaného alebo neúplného tovaru je spotrebiteľ povinný uhradiť predávajúcemu sumu o ktorú sa znížila hodnota tovaru, resp. náklady na opravu tovaru a jeho uvedenie do pôvodného stavu.
Po prijatí zásielky ihneď robíme fotodokumentáciu o čo žiadame aj vás v prípade výmeny alebo vrátenia tovaru.